Zákaznická podpora v aplikaci Mostbet

Metody podpory aplikace Mostbet v Česku

Aplikace Mostbet má tým podpory pro hráče v Česku. Služba je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, takže neváhejte a ptejte se na své dotazy nebo se podělte o své obavy. Tým podpory řeší každý problém uživatelů z Česka a rychle reaguje. Svůj dotaz můžete napsat prostřednictvím živého chatu, e-mailu nebo Telegramu. V aplikaci najdete také kategorii často kladených otázek, kde můžete hledat odpovědi, aniž byste museli tým podpory kontaktovat.

Živý chatHlavní nabídka aplikace obsahuje ikonu živého chatu
E-mail[email protected]
Telegram@mbeng_bot
Často Kladené DotazyTuto sekci najdete v nabídce účtu v aplikaci.

Jak kontaktovat tým Mostbet v aplikaci

Jak kontaktovat tým Mostbet v aplikaci

Pro okamžitou pomoc se sázkami nebo dotazy týkajícími se účtu je v aplikaci Mostbet k dispozici živý chat. Stačí použít live chat v aplikaci a hned si promluvit s agenty Mostbet. Chat je vhodný pro sázkaře, kteří potřebují rychlé odpovědi. Všechny možnosti kontaktů najdete ve spodní části obrazovky aplikace.

Chcete-li kontaktovat podporu v mobilní aplikaci, postupujte takto:

  1. Přejděte na spodní část obrazovky aplikace.
  2. Zvolte si způsob kontaktu: Vyberte si, zda chcete podporu kontaktovat e-mailem, na živém chatu nebo na Telegramu.
  3. Pokud vyberete možnost Live Chat, zobrazí se v aplikaci okno živého chatu. Zadejte svůj dotaz a během několika minut dostanete odpověď.

Přímo z aplikace můžete komunikovat také přes Telegram; stačí stisknout příslušné tlačítko na kartě Kontakty v hlavní nabídce a budete přesměrováni na kanál Mostbet Telegram. Pokud jde o e-mail, použijte ke kontaktu svůj e-mailový program nebo mobilní stránky.